Twitter
Facebook
Urządzasz ? Remontujesz ? Radzimy bezpłatnie...
Witamy, Gość

Autor Wątek: IKEA urządzi mieszkanie studenckie  (Przeczytany 1239 razy)

Wanda

• Nowy użytkownik
  • *
  • Reputacja +0/-0
IKEA urządzi mieszkanie studenckie
« : Marzec 30, 2010, 03:01:30 »
Jestem studentką i muszę przyznać, że IKEA to idealne miejsce na meblowanie mieszkania studenckiego. Przede wszystkim znalazłam tu bardzo funkcjonalne, niedrogie meble i akcesoria. Np mały kwadratowy stolik (w IKEA jest dostępny w wielu kolorach), kartony i pudła na przechowywania różności, materiałowe półeczki do powieszenia w szafie której półek brak :)- to na prawdę super rozwiązanie:) Kanapa rozkladana- mała, szybko rozkładana i idealna na studenckie warunki:)
Fukcjonalne wieszaki Brallis- kilka par spodni na nim swobodnie zawiśnie ;)
Przyznam że urządziłam sobie mieszkanie w Warszawie bardzo szybko,tanio i funkcjonalnie. Polecam wszystkim!

Sanimex

• Nowy użytkownik
  • *
  • Reputacja +0/-0
Odp: IKEA urządzi mieszkanie studenckie
« Odpowiedź #1 : Maj 20, 2010, 09:52:13 »
Jedno trzeba przyznac meblom z Ikei,sa po prostu tanie. Ale co za tym idzie przekłada się to na ich niska jakośc wykonania i taki stolik czy łózko po jakimś czasie okazuja się bezuzyteczne.

Haczyk

• Nowy użytkownik
  • *
  • Reputacja +2/-0
« Odpowiedź #2 : Sierpień 12, 2010, 07:35:07 »
No nie wiem mam w domu kilka rzeczy z Ikei juz parę lat, służa mi bardzo dobrze i nie zamierzam sie z nimi rozstawać.

Mickey

• Nowy użytkownik
  • *
  • Reputacja +0/-0
« Odpowiedź #3 : Luty 25, 2011, 09:03:03 »
Ja też bardzo lubię Ikea. Przyznam, że kojarzy mi się także z czasami studenckimi  ;D

KarinaS

• Nowy użytkownik
  • *
  • Reputacja +0/-0
« Odpowiedź #4 : Listopad 16, 2011, 11:53:23 »